събота, 24 март 2018 г.

"Аз съм никой" - мексикански уеб сериал стартира у нас


От 3 април (вторник) потребителите на платформата за видеосподеляне Vbox7.com ще могат да проследят с БГ субтитри мексиканския уеб сериал "Аз съм никой" ("Hoy soy nadie"). Планира се всяка седмица да излизат по два нови епизода от 14-серийната продукция на Телевиса, като дните на техните премиери ще са съответно вторник и петък. 

"Аз съм никой" разказва историята на Матео Бланко (Емануел Орендай) - програмист във вестник, който е натоварен от работодателя си със задачата да намери 15 души и да вземе кръвни проби от тях... В главните роли са още Шерлин, Алберто Зени, Пати Канту и др. Вижте официалното промо на "Аз съм никой" от този линк .

4 коментара:

  1. Гледайте без твоят поглед по диема фемили

    ОтговорИзтриване
  2. Без твоят поглед




    Всяка вечер без сьботите и неделите




    От 20 часа до 21 часа по






    Диема фемили

    ОтговорИзтриване
  3. Без твоят поглед и всеки следобед







    Без сьботите и неделите от






    14 и 30 часа до 15 и 30 часа по





    Диема фемили

    ОтговорИзтриване
  4. На снимката е паулино от




    Без твоят поглед по диема фемили

    ОтговорИзтриване