събота, 6 април 2013 г.
"Желязната дама" - перлата на Телевиса
Финалът на "Желязната дама" приближава с пълна сила. Последният епизод на теленовелата ще се излъчи на 9 април (вторник) от 19 часа (с повторение в полунощ) по bTV Lady. По тази причина решихме да ви разкажем за успеха, който продукцията на Телевиса постигна на телевизионните пазари в различни държави.
"Желязната дама" започва да се излъчва в Мексико на 19 април, 2010 година. Теленовелата върви в най - гледаното време - 21:15 часа на екрана на Канала на звездите (главния канал на компания Телевиса). През цялото време сериалът поддържа изключително висок пазарен дял (около 40 - 45 %, някои епизоди приближават и 50 %), а историята на Валентина и Хосе Мигел вдъхновява милиони мексиканци.
След успешния старт в Мексико, продукцията на Телевиса е продадена в редица страни от Централна и Южна Америка. Следва настъпление и на централно- и източноевропейския пазар. Теленовелата е излъчена в Сърбия, Турция, Полша, Словения, Румъния, Русия, България и др. Вече е факт и стъпването на сериала на африканския континент, като предстои да се излъчи в Кения, Гана, Танзания и др.
Но безспорно най - големият успех на "Желязната дама" е рекордният рейтинг, постигнат в САЩ. Сериалът върви в прайм тайма на Унивисион - 21:00 часа, и постига изключително високи рейтинги. Последният епизод, излъчен на 27 декември, 2010 г., събира пред екрана рекордните 9.4 милиона зрители, с което "Желязната дама" става най - гледаната теленовела в САЩ.
"Желязната дама" е една от най - успешните теленовели на Телевиса през последните години. Традиционната мексиканска обстановка, ярките персонажи, добрата актьорска игра, прекрасните музикални теми, силните чувства и идеали - всичко това придава красота и уникалност на сериала и го прави любим за милиони зрители по света.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар